TIK W NAUCZANIU (WYBÓR)

Opublikowano 6 maja 2020 o godzinie 20:40 autor Agnieszka Piaszczyk

TIK w nauczaniu (wybór)

Zestawienie bibliograficzne zbiorów BP w Ostrołęce (za lata 2015-2020)

Wydawnictwa zwarte

  1. B-learning w diagnozie i terapii logopedycznej dzieci / Joanna Jatkowska. – Gdańsk : Harmonia Universalis, 2019. Sygn. W 81133
  2. Cyberprzestrzeń – człowiek – edukacja. T. 3, Mistrz i uczeń w cyberprzestrzeni / pod redakcją Macieja Tanasia i Sylwii Galanciak. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2018. Sygn. W 79656, W 79389
  3. Czytanie dla rozwoju : wczesnodziecięca nauka czytania metodą Cudowne Dziecko / Aneta Czerska. – Warszawa : Instytut Rozwoju Małego Dziecka, cop. 2016. Sygn. W 76382, W 75912
  4. Dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przestrzeni informacyjnej / red. nauk. Mirosław Z. Babiarz, Karol Bidziński, Alicja Giermakowska. – Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2016. Sygn. W 77449
  5. Dziecko do lat trzech w systemie opieki i edukacji : źródła wsparcia i zagrożeń / Hanna Krauze-Sikorska, Kinga Kuszak, Grażyna Rura, Katarzyna Sadowska. – Poznań : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2016. Sygn. W 76380
  6. Edukacja matematyczna a cywilizacja cyfrowa : podmioty kształcenia wobec wyzwań technologii informacyjnych / Joanna Kandzia. – Warszawa : Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, 2016. Sygn. W 77010
  7. Edukacja w czasach cyfrowej zarazy / Paweł Kasprzak, Zofia Agnieszka Kłakówna, Piotr Kołodziej, Adam Regiewicz, Janusz Waligóra. – Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek ; Częstochowa : Akademia im. Jana Długosza, 2016. Sygn. W 77455
  8.  Efektywne wykorzystanie nowych technologii na lekcjach / Howard Pitler, Elizabeth R. Hubbell, Matt Kuhn ; przeł. Patrycja Szmyd. – Warszawa : Centrum Edukacji Obywatelskiej, 2015. Sygn. W 75015, P 75014
  9. E-learning : kultura studiowania w przestrzeni sieci / Krzysztof Kuźmicz.  –  Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2015. Sygn. W 75630
  10. IEdukacja : synergia nowych mediów i dydaktyki : ewolucja, antynomie, konteksty / Katarzyna Potyrała. – Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2017. Sygn. W 77686
  11. Innowacje w edukacji w perspektywie jakości kształcenia / redakcja naukowa Anna Karpińska, Katarzyna Borawska-Kalbarczyk, Karol Kowalczuk. – Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek ; [Białystok] : Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku, 2019. Sygn. 80205
  12. Kultura, edukacja, technologia kształcenia : konteksty nowomedialne / %c redakcja naukowa Wojciech Skrzydlewski ; [autorzy Agnieszka Cybal-Michalska, Zbyszko Melosik, Tomasz Goban-Klas, Stanisław Dylak, Krzysztof Wawrzyniak, Wojciech Skrzydlewski, Janusz Morbitzer, Wacław Strykowski, Tadeusz Lewowicki, Marta Wrońska, Stefan Kwiatkowski, Natalia Walter, Paweł Topol, Kazimierz Wenta, Mariusz Baranowski, Szymon Nożyński, Jacek Pyżalski]. – Poznań : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2017. Sygn. W 78902
  13. Multimedialne wspomaganie kształcenia matematycznego / Anna Rybak. – Opole : Wydawnictwo Nowik, 2016. Sygn. W 76055
  14. Nauczyciel a nowe technologie w szkole / redakcja naukowa Marzenna Nowicka, Joanna Dziekońska. – Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2018. Sygn. W 80283, P 80282
  15. Nauka programowania w kontekście proksemiki / Kazimierz Mikulski. – Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2018. Sygn. W 81174
  16. Nowe technologie informacyjne w edukacji : niekoniecznie „cyfrowa demencja” / Joanna Adamkiewicz. – Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2015. Sygn. W 75929
  17. Rozwijanie mądrości dziecka : koncepcja i wskazówki metodyczne / Elżbieta Płóciennik. – Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2016. Sygn. W 76739
  18.  Środowisko cyfrowe w edukacji polonistycznej na etapie ponadgimnazjalnym / Agnieszka Kopacz ; [Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, Katedra Dydaktyki Literatury i Języka Polskiego KUL]. – Lublin : Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II : Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Cop. 2017. Sygn. W 81209
  19. Ucząca się szkoła : od rozwoju jednostek do rozwoju wspólnoty / pod redakcją Grzegorza Mazurkiewicza. – Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji, 2015. Sygn. W 75011
  20. Ukryty Internet jako przedmiot edukacji informacyjnej / Natalia Pamuła-Cieślak. – Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2015. Sygn. W 72564

Artykuły z czasopism

  1. Alternatywne sposoby na lekturę : %b garść lekturowych wariacji, czyli kilka sposobów na odczarowanie szkolnych tekstów literackich / Izabella Bartol.  Polonistyka. – 2019, nr 4, s. 47-52
  2. Analiza danych z pomocą TIK / Dorota Janczak. Dyrektor Szkoły. 2018, nr 4, s. 54-57
  3. Darmowe generatory do tworzenia kart pracy i konstruowania pomocy dydaktycznych / Zyta Czechowska, Jolanta Majkowska. Matematyka. – 2019, nr 4, s. 49-52
  4. DigiKids Academy / Elżbieta Wojciechowska. TIK w Edukacji. 2017, nr 5, s. 38-39
  5. Easel.ly – elektroniczne plakaty i infografiki w nauczaniu i uczeniu się / Ewa Palka. Język Polski w Gimnazjum. – 2018/2019, nr 2, s. 47-72
  6. Gry w procesie edukacyjnym / Tomasz Mikołajczyk. TIK w Edukacji. – 2017, nr 5, s. 12-14
  7. Jak kształtować kompetencje przyszłości w dobie technologii podwójnego użycia – niestandardowe rozwiązania do nowych wyzwań / Magdalena Brewczyńska. Meritum. – 2019, nr 1, s. 102-107
  8. Lekturowy bigos : czyli Komiks na lekcji języka polskiego / Agata Zakrzewska-Okrojek. Polonistyka. – 2019, nr 4, s. 53-56
  9. Matematyka ze scratchem / Magdalena Żołnierczyk. Matematyka. – 2020, nr 1, s. 38-40
  10. Model SAMR a TIK – nauczyciel buduje kompetencje swoje i swoich uczniów / Małgorzata Rostkowska. Meritum. – 2019, nr 1, s. 95-101
  11. Nocne rozmowy z Chochołem na Messengerze i tête-à-tête z Safoną na Voki, czyli O współczesnych lekcjach języka polskiego / Agnieszka Zielińska.  Meritum. – 2018, nr 3, s. 193-197
  12. Nocne rozmowy z Chochołem na Messengerze i tête-à-tête z Safoną na Voki, czyli o współczesnych lekcjach języka polskiego / Agnieszka Zielińska. Meritum. – 2018, nr 1, s. 69-74
  13. Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w edukacji wczesnoszkolnej w świetle badań / Roman Lorens. Edukacja i Dialog. – 2018, nr 7/8, s. 67-74
  14. O historii inaczej, czyli Tik na lekcjach historii / Wiktoria Knap. Wiadomości Historyczne. – 2019, nr 1, s. 40-42
  15. O wykorzystaniu narzędzi internetowych w pracy z lekturą / Joanna Kostrzewa.  Polonistyka. – 2019, nr 4, s. 37-40
  16. Opowiedz to filmem – praktyczne użycie języka filmu w tworzeniu audiowizualnej interpretacji utworu literackiego : %b scenariusz lekcji języka polskiego w szkole ponadpodstawowej z wykorzystaniem TIK / Agata Augustynowicz. Polonistyka. – 2019, nr 6, s. 52-53
  17. Przyrodniczy projekt edukacyjny wspierany TIK a rozwój kompetencji kluczowych / Renata Sidoruk-Sołoducha.  Meritum. – 2019, nr 1, s. 108-114
  18. Sieci współpracy i samokształcenia w doskonaleniu nauczycieli jako nowa przestrzeń edukacyjna hybrydowego świata / Małgorzata Barańska, Paulina Wawer. Meritum. – %g 2019, nr 2, s. 103-118
  19. TIk w szkole / Ewa Ostarek. Życie Szkoły. – 2019, nr 1, s. 11-16
  20. YouTube w edukacji / Sylwia Polcyn. Remedium. – 2017, nr 3, s. 30-31
Polityka cookies i prywatności

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies należy opuścić stronę.

Zaznacz cookies, które akceptujesz:
Powrót