PODSTAWA PROGRAMOWA WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO – ZAGADNIENIA

Opublikowano 13 października 2012 o godzinie 14:50 autor Edyta Magdalena Lachowska

PODSTAWA PROGRAMOWA WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO – ZAGADNIENIA
zestawienie bibliograficzne w wyborze

Książki


  1. Pedagogika przedszkolna : nowa podstawa programowa / Anna Klim-Klimaszewska. – Wyd. 2. – Warszawa : Instytut Wydawniczy Erica, 2011.
  2. Pedagogika przedszkolna : nowa podstawa programowa / Anna Klim-Klimaszewska. – Warszawa : Instytut Wydawniczy Erica, 2010.
  3. Podstawa programowa wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół obowiązująca od roku szkolnego 2009/10 : przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna, zasadnicza szkoła zawodowa, szkoła policealna, szkoła specjalna : reforma programowa 2009/10 wprowadzona rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej Katarzyny Hall / oprac. Sebastian Siwy. – Warszawa : FHU Miła, 2009.
  4. Podstawa programowa z komentarzami. T. 1, Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna / [aut. Zbigniew Marciniak, Edyta Gruszczyk-Kolczyńska]. – [S.l. : s.n, 2009].

Czasopisma


  1. Arkusz monitoringu wdrażania podstawy programowej w okresie ostatniego roku pobytu dzieci w przedszkolu / opracowała Wiesława Mądrowska.// Doradca Dyrektora Przedszkola. – 2012, nr 2, s. 29-33
  2. Arkusz oceny programu wychowania przedszkolnego pod kątem dostosowania treści do potrzeb dzieci powtarzających roczne przygotowanie przedszkolne (poszerzenie podstawy programowej wychowania przedszkolnego o elementy podstawy klasy I) / opracowała Wiesława Mądrowska.// Doradca Dyrektora Przedszkola. – 2012, nr 6, s. 34-40
  3. Edukacja przedszkolna w myśl wymagań nowej podstawy programowej wychowania przedszkolnego / Anna Klim-Klimaszewska.// Meritum. – 2009, nr 1, s. 20-24
  4. Kształtowanie czynności samoobsługowych, nawyków higienicznych i kulturalnych 2.5. Propozycja kształcenia umiejętności: dziecko utrzymuje porządek w swoim otoczeniu / Elżbieta Korczewska.// Doradca Nauczyciela Przedszkola. – 2012, nr 2, s. 16-21
  5. Kształtowanie czynności samoobsługowych, nawyków higienicznych i kulturalnych. Wdrażanie dzieci do utrzymywania ładu i porządku 2.4. / Elżbieta Korczewska.// Doradca Nauczyciela Przedszkola. – 2012, nr 1, s. 15-21
  6. Monitorowanie realizacji podstawy programowej / Wiesława Mądrowska.// Doradca Dyrektora Przedszkola. – 2012, nr 3, s. 58-60
  7. Nowa podstawa programowa – nowe programy wychowania przedszkolnego / Dorota Bogucka.// Dyrektor Szkoły. – 2010, nr 6, dod. Przed Szkołą, s. 4-5
  8. Nowa podstawa programowa w edukacji przedszkolnej / Dorota Igielska.// Wychowanie w Przedszkolu. – 2009, nr 11, dod. Poradnik Dyrektora, s. 1-6
  9. Podstawa programowa po trzech latach wdrażania / Wiesława Mądrowska.// Doradca Dyrektora Przedszkola. – 2012, nr 6, s. 4-10
  10. Ulotka dla rodziców – podstawowe pojęcia / opracowała Wiesława Mądrowska.// Doradca Dyrektora Przedszkola. – 2012, nr 3, s. 38-39
  11. Wspomaganie rozwoju mowy dzieci 3.1. : propozycja kształcenia umiejętności: dziecko zwraca się bezpośrednio do rozmówcy, stara się mówić poprawnie pod względem artykulacyjnym, gramatycznym, fleksyjnym i składniowym / Elżbieta Korczewska.// Doradca Nauczyciela Przedszkola. – 2012, nr 3, s. 14-20
  12. Wspomaganie rozwoju mowy dzieci 3.2. Propozycja kształcenia umiejętności: dziecko mówi płynnie, niezbyt głośno, dostosowując ton głosu do sytuacji / Elżbieta Korczewska, Joanna Kozubek.// Doradca Nauczyciela Przedszkola. – 2012, nr 4, s. 14-20
  13. Wspomaganie rozwoju mowy dzieci 3.3. Propozycja kształcenia umiejętności: dziecko uważnie słucha, pyta o niezrozumiałe fakty i formułuje dłuższe wypowiedzi o ważnych sprawach / Elżbieta Korczewska, Joanna Kozubek.// Doradca Nauczyciela Przedszkola. – 2012, nr 5, s. 15-21
  14. Wspomaganie rozwoju mowy dzieci 3.4. Propozycja kształcenia umiejętności: w zrozumiały sposób mówi o swoich potrzebach, decyzjach / Elżbieta Korczewska, Joanna Kozubek.// Doradca Nauczyciela Przedszkola. – 2012, nr 6, s. 15-21
Cookies and privacy policy

The website uses cookies for the purposes necessary for the proper operation of the site, customization of the site to individual user preferences and statistics. Disabling the storage of cookies is possible in the settings of each web browser, so that no information will be collected. If you do not agree to save information in cookies, you should leave the site.

Select the cookies you accept:
Return