TIK W NAUCZANIU (WYBÓR)

Opublikowano 6 maja 2020 o godzinie 20:40 autor Agnieszka Piaszczyk

TIK w nauczaniu (wybór)

Zestawienie bibliograficzne zbiorów BP w Ostrołęce (za lata 2015-2020)

Wydawnictwa zwarte

  1. B-learning w diagnozie i terapii logopedycznej dzieci / Joanna Jatkowska. – Gdańsk : Harmonia Universalis, 2019. Sygn. W 81133
  2. Cyberprzestrzeń – człowiek – edukacja. T. 3, Mistrz i uczeń w cyberprzestrzeni / pod redakcją Macieja Tanasia i Sylwii Galanciak. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2018. Sygn. W 79656, W 79389
  3. Czytanie dla rozwoju : wczesnodziecięca nauka czytania metodą Cudowne Dziecko / Aneta Czerska. – Warszawa : Instytut Rozwoju Małego Dziecka, cop. 2016. Sygn. W 76382, W 75912
  4. Dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przestrzeni informacyjnej / red. nauk. Mirosław Z. Babiarz, Karol Bidziński, Alicja Giermakowska. – Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2016. Sygn. W 77449
  5. Dziecko do lat trzech w systemie opieki i edukacji : źródła wsparcia i zagrożeń / Hanna Krauze-Sikorska, Kinga Kuszak, Grażyna Rura, Katarzyna Sadowska. – Poznań : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2016. Sygn. W 76380
  6. Edukacja matematyczna a cywilizacja cyfrowa : podmioty kształcenia wobec wyzwań technologii informacyjnych / Joanna Kandzia. – Warszawa : Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, 2016. Sygn. W 77010
  7. Edukacja w czasach cyfrowej zarazy / Paweł Kasprzak, Zofia Agnieszka Kłakówna, Piotr Kołodziej, Adam Regiewicz, Janusz Waligóra. – Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek ; Częstochowa : Akademia im. Jana Długosza, 2016. Sygn. W 77455
  8.  Efektywne wykorzystanie nowych technologii na lekcjach / Howard Pitler, Elizabeth R. Hubbell, Matt Kuhn ; przeł. Patrycja Szmyd. – Warszawa : Centrum Edukacji Obywatelskiej, 2015. Sygn. W 75015, P 75014
  9. E-learning : kultura studiowania w przestrzeni sieci / Krzysztof Kuźmicz.  –  Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2015. Sygn. W 75630
  10. IEdukacja : synergia nowych mediów i dydaktyki : ewolucja, antynomie, konteksty / Katarzyna Potyrała. – Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2017. Sygn. W 77686
  11. Innowacje w edukacji w perspektywie jakości kształcenia / redakcja naukowa Anna Karpińska, Katarzyna Borawska-Kalbarczyk, Karol Kowalczuk. – Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek ; [Białystok] : Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku, 2019. Sygn. 80205
  12. Kultura, edukacja, technologia kształcenia : konteksty nowomedialne / %c redakcja naukowa Wojciech Skrzydlewski ; [autorzy Agnieszka Cybal-Michalska, Zbyszko Melosik, Tomasz Goban-Klas, Stanisław Dylak, Krzysztof Wawrzyniak, Wojciech Skrzydlewski, Janusz Morbitzer, Wacław Strykowski, Tadeusz Lewowicki, Marta Wrońska, Stefan Kwiatkowski, Natalia Walter, Paweł Topol, Kazimierz Wenta, Mariusz Baranowski, Szymon Nożyński, Jacek Pyżalski]. – Poznań : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2017. Sygn. W 78902
  13. Multimedialne wspomaganie kształcenia matematycznego / Anna Rybak. – Opole : Wydawnictwo Nowik, 2016. Sygn. W 76055
  14. Nauczyciel a nowe technologie w szkole / redakcja naukowa Marzenna Nowicka, Joanna Dziekońska. – Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2018. Sygn. W 80283, P 80282
  15. Nauka programowania w kontekście proksemiki / Kazimierz Mikulski. – Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2018. Sygn. W 81174
  16. Nowe technologie informacyjne w edukacji : niekoniecznie „cyfrowa demencja” / Joanna Adamkiewicz. – Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2015. Sygn. W 75929
  17. Rozwijanie mądrości dziecka : koncepcja i wskazówki metodyczne / Elżbieta Płóciennik. – Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2016. Sygn. W 76739
  18.  Środowisko cyfrowe w edukacji polonistycznej na etapie ponadgimnazjalnym / Agnieszka Kopacz ; [Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, Katedra Dydaktyki Literatury i Języka Polskiego KUL]. – Lublin : Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II : Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Cop. 2017. Sygn. W 81209
  19. Ucząca się szkoła : od rozwoju jednostek do rozwoju wspólnoty / pod redakcją Grzegorza Mazurkiewicza. – Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji, 2015. Sygn. W 75011
  20. Ukryty Internet jako przedmiot edukacji informacyjnej / Natalia Pamuła-Cieślak. – Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2015. Sygn. W 72564

Artykuły z czasopism

  1. Alternatywne sposoby na lekturę : %b garść lekturowych wariacji, czyli kilka sposobów na odczarowanie szkolnych tekstów literackich / Izabella Bartol.  Polonistyka. – 2019, nr 4, s. 47-52
  2. Analiza danych z pomocą TIK / Dorota Janczak. Dyrektor Szkoły. 2018, nr 4, s. 54-57
  3. Darmowe generatory do tworzenia kart pracy i konstruowania pomocy dydaktycznych / Zyta Czechowska, Jolanta Majkowska. Matematyka. – 2019, nr 4, s. 49-52
  4. DigiKids Academy / Elżbieta Wojciechowska. TIK w Edukacji. 2017, nr 5, s. 38-39
  5. Easel.ly – elektroniczne plakaty i infografiki w nauczaniu i uczeniu się / Ewa Palka. Język Polski w Gimnazjum. – 2018/2019, nr 2, s. 47-72
  6. Gry w procesie edukacyjnym / Tomasz Mikołajczyk. TIK w Edukacji. – 2017, nr 5, s. 12-14
  7. Jak kształtować kompetencje przyszłości w dobie technologii podwójnego użycia – niestandardowe rozwiązania do nowych wyzwań / Magdalena Brewczyńska. Meritum. – 2019, nr 1, s. 102-107
  8. Lekturowy bigos : czyli Komiks na lekcji języka polskiego / Agata Zakrzewska-Okrojek. Polonistyka. – 2019, nr 4, s. 53-56
  9. Matematyka ze scratchem / Magdalena Żołnierczyk. Matematyka. – 2020, nr 1, s. 38-40
  10. Model SAMR a TIK – nauczyciel buduje kompetencje swoje i swoich uczniów / Małgorzata Rostkowska. Meritum. – 2019, nr 1, s. 95-101
  11. Nocne rozmowy z Chochołem na Messengerze i tête-à-tête z Safoną na Voki, czyli O współczesnych lekcjach języka polskiego / Agnieszka Zielińska.  Meritum. – 2018, nr 3, s. 193-197
  12. Nocne rozmowy z Chochołem na Messengerze i tête-à-tête z Safoną na Voki, czyli o współczesnych lekcjach języka polskiego / Agnieszka Zielińska. Meritum. – 2018, nr 1, s. 69-74
  13. Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w edukacji wczesnoszkolnej w świetle badań / Roman Lorens. Edukacja i Dialog. – 2018, nr 7/8, s. 67-74
  14. O historii inaczej, czyli Tik na lekcjach historii / Wiktoria Knap. Wiadomości Historyczne. – 2019, nr 1, s. 40-42
  15. O wykorzystaniu narzędzi internetowych w pracy z lekturą / Joanna Kostrzewa.  Polonistyka. – 2019, nr 4, s. 37-40
  16. Opowiedz to filmem – praktyczne użycie języka filmu w tworzeniu audiowizualnej interpretacji utworu literackiego : %b scenariusz lekcji języka polskiego w szkole ponadpodstawowej z wykorzystaniem TIK / Agata Augustynowicz. Polonistyka. – 2019, nr 6, s. 52-53
  17. Przyrodniczy projekt edukacyjny wspierany TIK a rozwój kompetencji kluczowych / Renata Sidoruk-Sołoducha.  Meritum. – 2019, nr 1, s. 108-114
  18. Sieci współpracy i samokształcenia w doskonaleniu nauczycieli jako nowa przestrzeń edukacyjna hybrydowego świata / Małgorzata Barańska, Paulina Wawer. Meritum. – %g 2019, nr 2, s. 103-118
  19. TIk w szkole / Ewa Ostarek. Życie Szkoły. – 2019, nr 1, s. 11-16
  20. YouTube w edukacji / Sylwia Polcyn. Remedium. – 2017, nr 3, s. 30-31
Cookies and privacy policy

The website uses cookies for the purposes necessary for the proper operation of the site, customization of the site to individual user preferences and statistics. Disabling the storage of cookies is possible in the settings of each web browser, so that no information will be collected. If you do not agree to save information in cookies, you should leave the site.

Select the cookies you accept:
Return